Administrator Forum

Quoted
1) Gdzie znajdę informację do jakiego zakonu jestem przydzielony?
W dziale Wieści z Listów w pierwszym poście każdego z tematów zgłoszeniowych do turnieju znajduje się podział uczestników na dwa zakony.
2) Jak mam dołączyć do zakonu, który mi przydzielono?
Tak jak do każdego innego. Musisz opuścić swój dotychczasowy zakon i złożyć podanie do przydzielonego zakonu: Twierdza Thurgal [=TT=] lub Twierdza Derandur [=TD=]
3) Ale tam liderem jest jakiś 3-lvlowiec, kto to jest?
Te konta to Liderzy Zakonów. Konta Liderów nie biorą udziału w wojnie, a zdobyte na nich RW nie liczą się do ogólnej puli.
4) Złożyłem podanie, ale nikt mnie nie przyjął. Co mam zrobić?
Każda osoba w zakonie będzie miała możliwość przyjęcia nowego zakonnika więc można napisać do kogoś kto w zakonie już się znajduje.
5) Jak mamy w takim razie radzić sobie z osobami działającymi na szkodę zakonu?
W takim przypadku należy poinformować GA Hoso lub GA rs_1911 i czekać na reakcję. Informację można przekazać poprzez PW na forum, IRC, mail lub ticket, proszę w miarę możliwości powstrzymać się od pisania PW w grze do Liderów.
6) Czy konieczne jest dołączenie do utworzonego przez Administrację zakonu? Przecież mogę walczyć będąc w dotychczasowym.
Dołączenie do wyznaczonego zakonu jest obowiązkowe. Gracze, którzy w momencie rozpoczęcia wojny nie będą we właściwym zakonie zostaną uznani za dezerterów.
7) Do kiedy w takim razie muszę stawić się w wyznaczonym zakonie?
Gracz musi być w zakonie w momencie rozpoczęcia wojny, czyli zgłosić się trzeba do dnia 08.12.2011 do godziny 8:00.
8.) Czy będzie możliwość wyjścia z zakonu celem podniesienia statów w zakonie posiadającym kukłę zakonną?